Cum să faci bani fără să muncesti

(doar pentru firmele care au contracte cu Primăria)


La începutul anului 2011 Primăria Gălbinași deținea un site oficial www.primariagalbinasi.ro, dar fiind realizat de fostul primar, actualul primar îl abandonează pe acesta și înregistrază un nou domeniu: www.comunagalbinasi.ro, cumpara un nou pachet de găzduire și plătește o firmă pentru realizarea unui nou site.

Acesta este activ de aproape un an de zile fără a avea prea multe informații în paginile sale. In secțiunile: Telefoane utile, Recesământul populației, Asistență socială,  nu gasesti nimic iar procesele verbale ale sedintelor nu au mai fost actualizate din luna iulie.

Dar de ce să muncesti cand poți copia toata munca altuia fară sa depui nuciun efort, fără să faci documentare la bibliotecă, fără sa mergi pe teren pentru a face fotografii.

Cu foarte mare surprindere am constatat ca au aparut pe site-ul oficial al Primariei Gălbinași foarte multe informatii si imagini copiate de pe site-ul pe care il dețin, fară sa fiu contactat, fără sa mi se ceara acordul pentru publicarea imaginilor pe care le-am realizat cu aparatul meu foto.

Toata aceasta „munca” este plătită de Primăria Gălbinași unei firme care  a furat idei, informatii și imagini printr-un copy-paste.

A se vedea aici secțiunile: Istoricul localitatii, Echipa de Majorete, Educatie (i-au spus Cultura și Învățămînt) care au fost copiate până la virgulă.

Diferenta este ca Primăria plateste din bani publici administrarea site-ului (am aratat mai sus cum il administrază firma) iar site-ul pe care îl detin este facut din pasiune si nu încasez niciun leu pentru acesta.

Atunci cand am prezentat ideile mele d-lui. primar despre crearea (design, deoarece siteul primariagalbinasi.ro exista deja si nu era necesar sa fie cheltuiti alti bani), continutul si promovarea site-ului comunei, am inteles ca, dat fiind conditiile economice,  nu sunt bani pentru a fi recompensat. Dar nu pot sa inteleg faptul ca imi sunt folosite ideile si  ca cineva incaseaza bani pentru ceea ce am realizat (cateva zile de umblat prin biblioteci si documentare atenta, deplasari cu auto personal pentru realizarea fotografiilor), fara ca macar sa mentioneze sursa. Drept pentru care solicit ștergerea tuturor informațiilor și imaginilor copiate  de pe site-ul pe care îl detin, publicate fara acordul meu.

Pentru comentarii vizitati forumul http://comunagalbinasi.freeforums.org

Va prezint mai jos un exemplu de imagine copiată:

Lasă un răspuns

